!puss

fredag lördag söndag måndag tisdag onsdag torsdag fredag
nu ska jag skriva lite om mina dagar som jag inte skrivit något om, jag ska tänka tillbaka lite så att ni kan få se vad jag har varit med om och sånt, nu när jag har varit slarvig att skriva.

fredag- sjuk, finns inte så mycket mer att säga?
lördag- feeeeeeeeest i stålfors, med jullan och massa grabbar. helt sjukt kul, det får jag skriva mera om sen!
söndag-bakis? chilla, myste järnet.
måndag- plugga matte, trafikskola, stan, och philip kom även till mig på kvällen!
tisdag-plugga matte, ut och löpa, plugga.
onsdag- plugga, ut och löpa, tjejerna.
skärtorsdag- åkte till skolan skrev ett prov, trafikskolan, barnvakt, kvicksund, sovde kvar där.
långfredagen- jag och julia bestämde oss för att inte festa idag, så vi tar och lanar inatt, tjILL *fnISZAH*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0