●en vanlig måndag

nu har jag suttit vid datorn enda sen jag kom hem ifrån elsa
jag har inte alls varit social. sitter och tankar ner massa filmer
från tankafett. så det blir glo på film denna kväll, ganska skönt
faktiskt. idag vaknade jag upp och var verkligen på glatthumör
var riktigt pigg (vilket som är riktigt ovanligt) jag käkade frukost
det gamla vanliga, yoghurt med russin och banan mumms. sen
blev det in i duschen, sen vart det stressigt iväg till stan. fick springa
till bussen som vanligt då(?) sen vare stan som gällde med elsa
och sandra, blev ming palace till middag med elsa riktigt trevligt!

börjar blogga nu igen, ska försöka skriva så myck som möjligt
pusspuss/ a v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0